Anders Wiig Nielsen d. 7. feb. 2021 kl. 16:05
Sidst opdateret af:
Anders Wiig Nielsen d. 7. feb. 2021 kl. 17:38
Feltud inviterer til webinar med de tre garvede feltornitologer Troels Eske Ortvad, Thomas W. Johansen og Simon Sigaard Christiansen, der fortæller om brug af lydoptagelser, udstyr, muligheder for id og analyse af optagelser.
Oplægget holdes torsdag den 4. marts, kl. 19.30
Det bliver mere og mere udbredt, at bruge lydoptagelser til fuglebestemmelse og dokumentation. Det er der god grund til. Dels bliver udstyret hurtigt både bedre og billigere, dels har de sidste par år vist, at man uden det store forkromede udstyr, kan få dokumenteret og bestemt spændende observationer, der for få år siden aldrig var nået længere end til notesbogen.
Troels, Thomas og Simon har alle tre gennem flere år brugt lydoptagelser aktivt. På on-line foredraget vil de hver især fortælle om erfaringer, valg og brug af udstyr, analyse af kald, og komme med eksempler på hvordan de bruger lydoptagelser.
Efter hver oplægsholder vil der være mulighed for at stille spørgsmål. Af hensyn til lydkvaliteten bedes alle slå deres mikrofon fra under oplæggene.
Tilmelding sker i kommentarfeltet nedenfor (navn + mail), eller via mail til wiig(at)os.dk
Når du har tilmeldt dig bliver du tilføjet mødet, og vil kunne finde det via Teams-app’en.
Foredraget holdes online, på grund af corona situationen. Det kan tilgås via programmet ”Teams”. Har du ikke adgang til Teams kan du finde det her i en gratis udgave. (https://www.microsoft.com/da-dk/microsoft-teams/free)
Jeg tilmelder mig.
Mvh Tommy
Fedt initiativ. Jeg vil gerne deltage.
troelsLpetersen(at)Gmail.com
Fedt tiltag.
Jeg tilmelder mig.
Har sendt dig en mail.
Til orientering:
En uge inden mødet får man en indkaldelse til teamsmødet i sin mailboks.
Mvh Anders Wiig Nielsen
Vil gerne tilmeldes d.4.3 kl.19.30
Hasse Vinter
Beklager de mange opdateringer via teams/mail! En sidste vil komme en time før mødet, hvor de sidst tilmeldte vil få et link.
Husk at sætte jeres mikrofoner på lydløs under oplæggene. Spørgsmål skal stilles via chat-funktionen.
Man kan logge ind på mødet allerede en time før oplæggene, altså fra 18.30.
Der har været en del spørgsmål til teams og teknik. Hvis man har MEGET store problemer med at få teams til at fungere, kan man ringe til undertegnede, mellem 18.30 og 19.15.
Anders: 21 68 66 81
Jeg vil gerne tilmelde mig hvis det kan nås endnu:
Vh. Kurt
kurtw2201@gmail.com
Log ind her for at kommentere artiklen. Er du ikke oprettet som bruger kan du oprette dig som bruger her.